Když je koníček s mobilními telefony nakonec vaše dobře placená práce se super kolektivem. Aneb – 10 otázek, jak se vůbec náš Jirka dostal k práci servisního technika mobilních telefonů. Třeba se v rozhovoru najdete i vy a rozšíříte naše řady!
- Jirko, jak ses dostal vlastně k tomu, že opravuješ telefony?
- Zjistil jsem, že mě nebaví studovat vysokou školu, konkrétně ČVUT, tak jsem sháněl práci, která by se týkala mého koníčku s mobilními telefony.
- Jakou máš školu?
- Základní a střední elektrotechnickou v Jičíně.
- Co tě na této práci baví nejvíce?
- Už jako malý kluk mě bavilo ničit, rozebírat, vrtat se ve věcech. Začalo to hračkami, stavebnicemi a přešlo to až k elektronice. Dnes mě na této práci baví nejvíce pomáhat lidem, kteří ničí, rozebírají a vrtají se ve věcech, ale už je neumí opravit.
- Kde ses potkal s Michalem, se kterým spolupracuješ?
- S Michalem jsme se poznali přes mého dlouholetého kamaráda, který s ním také pracoval. Myslím, že to bylo ve Žlutých lázních na „jednom“ pivku.
- Potkáváte se i mimo práci?
- Ano, máme společné koníčky v oblasti sportu, ale i ve volnočasových aktivitách.
- Čím bys nalákal nové spolupracovníky?
- V první řadě je tu příjemný kolektiv. Pracoval jsem již ve dvou pracích týkajících se prodeje a servisu telefonů a nikde jsem nezažil tolik srandy, pohody na pracovišti ale i pomoci, když jsem si nevěděl rady nebo když mi bylo nejhůř, vždy přišla pomocná ruka.
- Jaká byla tvá největší výzva v této práci?
- Největší výzvou jsou pro mě zařízení, které mají promáčklý rám, vytopené telefony nebo telefony, které mají ohnuté hrany. Při rovnání hran jde o 100% soustředěnost, aby vše vypadalo jako původně a displej šel opět bez problému vsadit zpět.
- Jak je to s klienty, nechají si poradit?
- Ano i ne. Někteří lidé vidí v telefonu malé auto, u kterého jde vše vyměnit. To bohužel u telefonu není tak jednoduché, protože je vše co nejmenší a na co nejmenším prostoru. Ale abych byl upřímný, těchto lidí je pomálu a spíše chodí lidé, kteří potřebují poradit a nevědí jaká „magie“ za vším stojí.
- Co bys chtěl do budoucna pro IP Servis?
- Troufnu si říci, že máme spoustu spokojených zákazníků, takže bych iPservisu přál snad jen více poboček, abychom mohli se stejným odhodláním jako do teď, pomoci ještě více lidem.
- V čem se můžete ještě zlepšovat?
- Vždy je tu prostor na zlepšení, do budoucna bychom chtěli rozšířit servis na více značek a typů zařízení jako jsou například notebooky a počítače.
Chcete následovat Jirku? Třeba hledáme právě vás, napište nám na náš facebook, proč právě vy byste se hodili na tuto práci a třeba váš koníček proměníme v dobře placenou práci.