Certifikace oprav a prodeje koloběžek City Boss a Voltaik

Jsme hrdým nositelem certifikátu k prodeji a opravám elektrokoloběžek značek CITY boss a Voltaik. Nadále opravujeme koloběžky běžných značek, a to se stejnou láskou a péčí 🙂 Děkujeme za Váš zájem o servis koloběžek a přejeme spousty najetých kilometrů.

UV Sterilizace mobilního telefonu

Dezinfekce mobilních telefonů pomocí UV záření

Víme, že v této špatné době je třeba více dbát na hygienu, proto u nás v IPServise děláme na vyžádání dezinfekci vč. UV Lampy k servisu zcela zdarma. V případě mobilů se mikroorganismy přenášejí na displej a v podstatě na celé tělo telefonu při dotyku, vkládání do kapsy, otíráním displeje rukama, či uložením na znečištěné […]

Chybové kódy elektrokoloběžek

Chybové kódy elektrokoloběžek

Chybové kódy koloběžky Xiaomi Mi Scooter: Když má vaše koloběžka nějaké poškození nebo nefunguje správně, většinou signalizuje chybu. Tato chyba se indikuje zvukovým tónem vydávaným hned po zapnutí koloběžky tlačítkem. Tyto kódy dokážeme dekódovat pomocí této příručky. První číslo je dlouhé pípnutí, druhé číslo je krátké pípnutí. Například chyba 14 to bude píííííííííííííííp – pip […]

Dušové vs celogumové pneumatiky na Elektrokoloběžku

Na originálních pneu a duších od společnosti CTS jsem ujel cca 450 km křížem krážem Prahou a středními Čechy. Po druhém píchnutí jsem se rozhodl osadit koloběžku celogumovými pneu. Nutno podotknout, že na trhu existuje celá řada celogumových pneu a tato moje zkušenost je s pneu, které se svým tvarem maximálně podobá plně dofouknuté originální […]

Slavnostní otevření nové pobočky IPservisu v OC-Háje.

Slavnostně jsme otevřeli novou pobočku IPservis v OC-Háje. Přijďte si prohlédnout novou moderní prodejnu s rychlým servisem mobilních telefonů a získejte slevu 20% na všechny obaly a příslušenství, které v nové pobočce nabízíme. Sleva 20% platí do konce dubna 2021. Najdete nás hned naproti restauraci Mc Donalds cca 100m od metra Háje.

Když je koníček s mobilními telefony nakonec vaše dobře placená práce

Když je koníček s mobilními telefony nakonec vaše dobře placená práce se super kolektivem. Aneb – 10 otázek, jak se vůbec náš Jirka dostal k práci servisního technika mobilních telefonů. Třeba se v rozhovoru najdete i vy a rozšíříte naše řady! 

  1. Jirko, jak ses dostal vlastně k tomu, že opravuješ telefony?
  • Zjistil jsem, že mě nebaví studovat vysokou školu, konkrétně ČVUT, tak jsem sháněl práci, která by se týkala mého koníčku s mobilními telefony.
  1. Jakou máš školu?
  • Základní a střední elektrotechnickou v Jičíně.
  1. Co tě na této práci baví nejvíce?
  • Už jako malý kluk mě bavilo ničit, rozebírat, vrtat se ve věcech. Začalo to hračkami, stavebnicemi a přešlo to až k elektronice. Dnes mě na této práci baví nejvíce pomáhat lidem, kteří ničí, rozebírají a vrtají se ve věcech, ale už je neumí opravit.
  1. Kde ses potkal s Michalem, se kterým spolupracuješ?
  • S Michalem jsme se poznali přes mého dlouholetého kamaráda, který s ním také pracoval. Myslím, že to bylo ve Žlutých lázních na „jednom“ pivku.
  1. Potkáváte se i mimo práci?
  • Ano, máme společné koníčky v oblasti sportu, ale i ve volnočasových aktivitách.
  1. Čím bys nalákal nové spolupracovníky?
  • V první řadě je tu příjemný kolektiv. Pracoval jsem již ve dvou pracích týkajících se prodeje a servisu telefonů a nikde jsem nezažil tolik srandy, pohody na pracovišti ale i pomoci, když jsem si nevěděl rady nebo když mi bylo nejhůř, vždy přišla pomocná ruka.
  1. Jaká byla tvá největší výzva v této práci?
  • Největší výzvou jsou pro mě zařízení, které mají promáčklý rám, vytopené telefony nebo telefony, které mají ohnuté hrany. Při rovnání hran jde o 100% soustředěnost, aby vše vypadalo jako původně a displej šel opět bez problému vsadit zpět.
  1. Jak je to s klienty, nechají si poradit?
  • Ano i ne. Někteří lidé vidí v telefonu malé auto, u kterého jde vše vyměnit. To bohužel u telefonu není tak jednoduché, protože je vše co nejmenší a na co nejmenším prostoru. Ale abych byl upřímný, těchto lidí je pomálu a spíše chodí lidé, kteří potřebují poradit a nevědí jaká „magie“ za vším stojí.
  1. Co bys chtěl do budoucna pro IP Servis?
  • Troufnu si říci, že máme spoustu spokojených zákazníků, takže bych iPservisu přál snad jen více poboček, abychom mohli se stejným odhodláním jako do teď, pomoci ještě více lidem.
  1. V čem se můžete ještě zlepšovat?
  • Vždy je tu prostor na zlepšení, do budoucna bychom chtěli rozšířit servis na více značek a typů zařízení jako jsou například notebooky a počítače.

Chcete následovat Jirku? Třeba hledáme právě vás, napište nám na náš facebook, proč právě vy byste se hodili na tuto práci a třeba váš koníček proměníme v dobře placenou práci. 

Koníček s mobilními telefony proměnil v práci s příjemným kolektivem

Koníček s mobilními telefony proměnil v práci s příjemným kolektivem

Jirka a jeho koníček

Jirka a jeho koníček